SV18

Image

Vara a trecut iar eu nu am facut combinațiile de fructe pe care credeam că o sa le fac . Acum toamna e aproape pe sfârșite , și încă odată nu am profitat de diversitatea pe care ne-o oferă aceasta. Nu regret că nu mi-am pus blenderul în funcțiune pentru că „m-am înfruptat” din plin cu tot felul de fructe, „de-a-ntregul” 😀 . Intenționez să îmi fac o listă cu fructe, legume, preferate , dar până atunci cam asta am pus eu in paharul de azi :

– 150 ml apă plată ;

– 1 măr ;

– 1 lingură chia ;

– 1 lingură spirulină pulbere ;

– 1 lingura semințe de cânepă.

 

Leave a Reply

