Smoothie SV 28

prune
Nu pot să îmi iert faptul că am trecut o iarnă întreaga pe lângă tarabele din piață pline de prune uscate. Pentru că de ceva vreme tot zic că voi face un smoothie ”românesc” am decis să le încerc și după ce am mâncat mai bine de jumătate din ele le-am smoothie-uit :)) .E drept că , conceptul de smoothie este unul de peste hotare însă și noi avem o mulțime de ingrediente din care nu are cum să nu iasă ceva bun. Singurul ”străin” a fost banana și asta pentru că am vrut să iasă cremos. Pentru aproximativ 500 ml :

– 1 banană ;
– 10 prune uscate;
– 5-6 frunze urzici;
– aprox 300 ml lapte de semințe de floarea soarelului.

Leave a Reply

