Suc Salată verde

suc
Azi aveam de gând să testez cum stoarce storcătorul țelina și am ajuns să-l testez pe castraveți. Tot adăugând ingredientele mi-am dat seama că ceapa îi mai lipsea și aveam o salată. E evident că o salată e mai ușor de făcut însă și un astfel de suc este la fel de sănătos dar ceva mai concentrat, lucru care se poate rezolva foarte ușor dilându-l. Eu le prefer întotdeauna concentrate și neîndulcite însă cu acesta chiar nu a fost chip. L-am diluat și îndulcit din plin. Vina cea mai mare cred că a avut-o chiar salata. Din :

– 2 castraveți ;
– 1 legătură salată verde;
– 3 legături spanac;
– 10 frunze măcriș;

am obținut exact 200 ml concentrat de salată. 🙂

Sucul de castraveţi hidratează și oxigenează , este detoxifiant, diuretic natural, iar prin conţinutul de minerale previne căderea părului şi ajută la întărirea unghiilor. Este nutritive , bogat în vitamina A,C,K, calciu și potasiu.
Frunzele măcrișului conțin fier, vitamine și foarte mult acid oxalic, ceea ce îi conferă un gust acru, astringent.
Salata verde este bogată în luteină, betacaroten, vitamina C, vitamina K, calciu, acid folic si fier. vitamina A, vitamina B6, licopen, potasiu si zeaxantina.
Despre spanac am spus și aici.

3 thoughts on “Suc Salată verde

  1. Sucul de salata verde, arata nemaipomenit de bine, Ina. Cred ca este foarte gustos si indubitabil foarte sanatos. Toate sucurile preparate de tine sunt foarte apetisante si trebuie neaparat sa-mi fac si eu acest obicei de-a servi astfel de sucuri, dimineata in mod special. Iti multumesc mult pentru ideile tale foarte bune.
    O zi minunata iti doresc, Ina! 🙂

Leave a Reply

