Suc de varză și roșie

VARZA SI ROSIE
Îmi place varza însă nu ma dau prea mult în vânt după ea tocmai pentru că e greu de ronțăit iar acum că au apărut pe piață roșii românești am zis să-mi fac iar o ”salată la pahar” așa că am trecut o varză medie și o roșie prin aparat de unde am obținut aproximativ 250 de ml. Data viitoare voi adăuga si ceva cimbru sau busuioc. Am avut noroc de data asta cu o varză ce nu a fost iute ca ce de ultima oară și chiar dacă ar fi fost cred că sucul de roșie mai taie din iuțeală.

2 thoughts on “Suc de varză și roșie

  1. Niciodată n-am băut suc din varză, nici nu m-am gândit că se poate face!
    Cred că este bun!
    Mie îmi place foarte mult varza! Însă o mănânc crudă în salate sau în preparate!
    O seară minunată îţi doresc, Ina! 🙂

    • În ultima vreme îmi dau seama că se paote face suc din aproape orice. Varza e întradevăr bună, mai ales când poți să o mănânci doar tăiată, în salată. O seară bună și ție, Ștefania!

Leave a Reply

