Smoothosuc de cireșe și pătrunjel

smoothosuc cirese
Din aproximativ 400 de grame de cireșe am obținut doar 180 ml de suc pe care l-am amestecat cu o sucul de la o legătură de pătrunjel.Nefiind o fană a cireșelor am luat o cantitate mică și astfel am rămas fără ”materie primă ”, lucru pe care acum îl cam regret pentru că se pare că sucul de cireșe e mai bun de fructele în întregime iar eu a trebuit să mă mulțumesc doar cu un pahar. 😦

Ciresele sunt bogate in vitaminele A, B1, C, acizi organici, pectine, saruri de fier, calciu, fosfor, clor, sulf, magneziu, potasiu si oligoelemente ca zinc, cupru, mangan si cobalt.
Datorita acestei complexe compozitii, ciresele au proprietati exceptionale depurative, remineralizante, energizante, antireumatismale si laxative.
In boli de nutritie precum obezitatea, in artrite, in litiaze biliare, afectiuni renale, colite de fermentatie este indicat sa se consume zilnic circa 1-2 kg cirese proaspete cat dureaza sezonul lor.
Sunt folosite de asemenea pentru prevenirea imbatranirii.
In hepatita este indicat consumul zilnic a 2-3 cani de suc de cirese pe stomacul gol.
Pentru curatirea organismului se indica o cura de 2-3 zile de cirese pe saptamana fara a manca altceva, aceasta inlesnind eliminarea toxinelor.
sursă

3 thoughts on “Smoothosuc de cireșe și pătrunjel

  1. Interesantă combinaţia, eu, nu m-aş fi gândit niciodată la ea! Cred că este foarte aromat , că de sănătos nici nu se pune problema. Îmi plac şi cireşele si pătrunjelul foarte mult. Mulţumesc Ina!
    O seară minunată îţi doresc!:)

Leave a Reply

