Tot căpșuni

capsuniTot căpșuni dar nu de la același furnizor. Am constat ca e o foarte mare diferență la gust în funcție de proveniență. Așadar am dat peste căpșuni gustoase și mai puțin gustoase iar când se întamplă asta e bine să știți că un vârf de piper le scoate în evidență gustul . Zilele trecute am cumpărat 1 kg de căpșuni de Dorobanți iar pe cele mai mici ( acestea sunt cele mai gustoase) le-am pus într-un păhărel și ținut 10 min la congelator nu doar pentru a le poza :”> ci și pentru a le intensica gustul. Rezultatul a fost mult mai reușit decât poza. Răcors, dulce și bun fără să mai fi adăugat vreun îndulcitor ! 😀
Nu știu când se termină sezonul lor însă îmi amintesc că anul trecut când au apărut afinele și zmeura , căpșunile nu mai erau pe piață. Sunt cu gândul la toate 3 pentru că le vreau în același pahar încă de anul trecut. Până una alta aștept cu nerăbdare apariția fructelor de pădure și mă mulțumesc și mă bucur de căpșunele.

7 thoughts on “Tot căpșuni

    • Ane, sucul de castraveți ajută cel mult tenul, atât intern cât și extern, recunosc atunci când îi storc păstrez și o cantitate pentru a pulveriza pe față.

      • …si eu storc castravele pentru fata, in general folosesc produse naturale atat pentru intern cat si extern 🙂

  1. Depinde de zona în care se cultivă căpşunii. Eu locuind într-o zonă de munte, pot spune că la noi abia acum încep să se coacă şi vor ţine până la sfârşitul luni Iulie, dar sunt extrem de dulci si aromaţi, nu se compară defel cu cei din piaţă.
    Sâmbătă o prepar şi eu acestă reţetă propusă de tine!
    O seară superbă îţi doresc, Ina! 🙂

Leave a Reply

