Suc de afine

suc de afine
Mă așteptam să storc mult mai mult din afine ținând cont că sunt și ele fructe moi. Din 300 de grame am stors doar 100 de ml restul puplei rămânând chiar zemoasă. Aparatul nu face o treabă chiar așa bună cu afinele însă puținul care l-am stors l-am băut atât de repede că nu am apucat nici măcar să-l pozez sinngur.

Nu mai știu pe unde am citit că puterea antioxidanților din fructele de pădure stă de fapt în semințele din acestea, fapt pentru care le-am și ”scanat” :)). antioxidanti

Beneficiile consumului de afine
Afinele au cea mai mare capacitate antioxidanta dintre toate fructele
Afinele neutralizeaza radicalii liberi care pot promova boala si imbatranirea in organism
Ajuta la mentinerea sanatatii tractului urinar
Pastreaza integritatea vederii
Mentin sanatatea creierului
Afinele scad riscul dezvoltarii bolilor de inima
Ajuta in ameliorarea constipaiei si a digestiei
Lupta impotriva cancerului

sursă

One thought on “Suc de afine

Leave a Reply

