Suc de piersici

piersici
Azi am reușit în sfârșit să trec prin storcător și piersicile iar cu asta cred că îmi închei testările.Ar mai fi și harbuzul însă în ultima vreme stau atât de prost cu timpul că nu mai reușesc nici măcar să citesc postările voastre. Nu am reușit să amestec nici ultimele sucuri cu sucuri verzi cum ar fi cel de pătrunjel dar garantez că e gustos chiar dacă nu l-am încercat. Prin urmare, din 8 piersici am obținut 350 ml suc. Când am început să le curăț m-am oprit pentru că m-am gândit că se vor comporta ca și merele însă pe mine rezultatul ma mulțumit.

” Sucul de piersici are un continut mare de potasiu, fiind recomandat in prevenirea si tratamentul hipertensiunii arteriale. In plus, sucul de piersiciintareste musculatura inimii. Datorita continutului alcalin, sucul de piersiciajuta la calmarea sistemului digestiv. Acesta este utilizat in tratamentul gastritei si este cunoscut pentru eliminarea viermilor din tractul intestinal.
Vitaminele A, B1 si B2 din suc de piersici sunt bune pentru sistemul nervos si pentru intarirea imunitatii organismului. Consumul de suc de piersici are si un efect usor laxativ si poate fi folosit pentru a curata rinichii si vezica urinara. Acesta previne si poate dizolva pietrele de la rinichi.”

sursă

4 thoughts on “Suc de piersici

Leave a Reply

