Limonadă

limonada
Azi, de fapt ieri mi s-a făcut poftă de o limonadă rece și cum de ceva vreme mă joc cu storcătorul meu am luat o mână de mentă și două lămâii și le-am trecut prin aparatul minune. O băutură așa bună și răcoroasă nu necesită aparate sofisticate iar gustul e același, chiar dacă e făcută la blender, storcător sau la mână. Tot gustul este dat de măsura ingredientelor după pofta fiecruia. Eu am ”poftit-o” azi făcută din :
– 1 fir luuung de mentă ;
– 2 lămâi mici;
– 3 linguri miere de albine;
– 500 ml de apă.

One thought on “Limonadă

  1. Sunt convinsă că sucul este delicios, aromat şi răcoritor, după ingrediente nici nu poate fi altfel, iar pe căldurile astea ce s-au abătut peste noi, e nemaipomenit.
    Îţi mulţumesc mult, Ina, pentru idei. 🙂

Leave a Reply

