Suc de pepene galben

suc de pepene
În posturile trecute ziceam că închei cu testatul storcătorului pe fructe pentru că mă gândeam că am terminat fructele însă îmi dau seama că nu e deloc așa la ce gamă largă de fructe avem pe piață. A fost azi rândul pepenelui (aprox 1300 gr) care nu m-a dezămăgit deloc. Am stors din jumătate de pepene 400 gr de suc dulce, dulce, dulce.
Proprietățile pepenelui galben

”Cu un conţinut de 90% apă, albumine, fibre alimentare, potasiu, fier, vitaminele A, B, C, magneziu, fosfor, calciu din belşug şi potasiu, pepenele galben este unul dintre cele mai bune antioxidante, îmbunătăţeşte sistemul imunitar şi reduce riscul atacului cardiac, are acţiune reglatoare asupra apetitului, precum şi efecte vitalizante puternice, ajută la buna funcţionare a glandei tiroide,
protejează vederea, hidratează şi calmează pielea.”
sursă

14 thoughts on “Suc de pepene galben

  1. Îmi place foarte mult pepenele galben, aroma lui este deosebită, iar sucul făcut de tine nu poate fi decât foarte delicios! L-aş savura fără să respir!
    O yi minunată îţi doresc, Ina! 🙂

Leave a Reply

