Smoothie / Shake

În ultimul timp am scris numai posturi cu sucuri uitând total de smoothie-urile care au dat startul creării acestui blog. Storcătorul l-am lăsat la cineva deși intenționam să îl mai testez pe pere și pepene roșu și sper ca sezonul acestora să nu treacă până ajung iar în posesia lui.
Nu știu dacă voi mai posta articole cu sucuri însă m-am aprovizionat cu multe migdale și fistic urmând să trec iar la blenduit, shakeuit. Acum , ironia sorții face ca ieri să fi văzut fragmentul acesta la tv , găsind astfel si un ”imn” pentru smoothie-urile mele :)) .

3 thoughts on “Smoothie / Shake

    • Multe multe milioane 😀 . Inițial nu mi-am dat seama că e el, nici nu știam că joacă în seriale de felul ăsta. Oricum, face un rol senzațional.

Leave a Reply

