Milkshake vegan cu mure

milkshake
Ziceam zilele trecute că nu am mai făcut de mult un shake sau smoothie și probabil nu l-aș fi făcut nici pe acesta dacă nu găseam mure în târg. Am vrut să scriu piață dar parcă sună mai bine mure în târg :)) . Am făcut întâi de toate laptele și pe urmă am aruncat o mână de mure în blender. Destul de bunuț și deloc dulce ținând cont că murele au un gust dulce acrișor. Ale mele au fost mai mult acrișoare dar nu e bai fiind exact pe placul meu. Consistența nu e deloc groasă și cu ocazia asta țin să explic că eu prin shake înțeleg mixul dintre un lichid, preferabil lapte și un fruct iar smoothie-ul are neaparat cel puțin un fruct ce dă textură cremoasă( banană. mango,etc) plus alte minuni. Laptele l-am făcut din o mână de migdale și 3 curmale.

2 thoughts on “Milkshake vegan cu mure

  1. Acum, nu-mi doresc, altceva decât, Ina, să savurez milkshake-ul vegan cu mure pe care ni l-ai prezentat. Arată atât de apetisant încânt cu greu mă pot abţine,…
    O seară minunată îţi doresc, Ina şi-o duminică aşa cum ţi-o doreşti tu! 🙂

Leave a Reply

