Milkshake cu zmeură

zmeura
Azi am găsit cea mai bună zmeură din ultimul timp, atât de bună încât, odată ajunsă acasă am ” delegat ” curieri spre a merge la piață pentru a mai achiziționa din bunătatea aceasta. Mă mir și mă întreb totodată dacă și acest minunat fruct a ajuns să fie pesticizat luând în calcul că el nu este adus chiar din inima pădurii.
Cred că zmeura este fructul care face combinații bune cu orice fel de lapte. Preferatul meu rămâne cel de semințe de cânepă însă și cel de azi, cu migdale a fost destul de bun mai ales că am adăugat multă zmeură. ^_^

2 thoughts on “Milkshake cu zmeură

Leave a Reply

