Smoothie Guest

mmm
L-am denumit așa pentru că îl făcusem pentru cineva care nu a mai ajuns în vizită la mine. Nu aveam de gând nici să postez pe blog pentru că eram sigură că am mai pus combinația, însă după o căutare rapidă mi-am dat seama că nu. Și dacă până acum nu a fost , de acum este 😀 și conține așa :
– 4 pere ;
– 1 banană ;
– 200 ml lapte de migdale ;
șiii o linguriță de semințe râșnite presărate deasupra .

Dacă nu l-aș fi făcut eu aș fi zis că sigur conține alune , l-am gustat și fără a fi presărat cu semințe și tot se simțea acea aromă.

Leave a Reply

