Gojinadă reinventată

ia3
A trecut tare mult timp de când nu am mai trecut pe aici însă am continuat să fac , mai rar , sucuri și alte chestii ce le-am notat pe blogu’mi. Azi am ” reinventat ” dacă pot zice așa clasica gojinadă adăugând un măr iar dacă nu ar fi ieșit așa bună și aromatizată nu aș mai fi pomenit-o . O vreme am înlocuit zahărul cu miere însă acum mi se pare că zahărul brun sau melasa este mai potrivit pentru limonade. Așadar ingredientele de mai jos au fost blenduit și strecurate rezultând licoarea magică. 😀
– o bucățică de ghimbir,
– o mână de goji înmuiat în apă peste noapte,
– sucul stors de la o lămâie,
– 2 linguri melasă de zahăr brun,
– 1 măr bot de iepure,
– 500 ml apă plată.

2 thoughts on “Gojinadă reinventată

  1. La Multi Ani 2014 !
    Sanatate, bucurii,
    Retete multe sa ne scrii
    Articole si poezii
    Pentru adulti si copii
    Dragoste si fericire
    Pretuire si iubire !
    Aliosa.

Leave a Reply

