Leapșa despre cărți

Oficial nu am primit nici o leapșă dar o parte din vină o are Loredana.

1.Prima mea amintire cu mine citind
Cred că ar trebui să fie alfabetul dar acum îmi vine în minte poezia lui Coșbuc ”El-Zorab” iar asta s-ar putea datora faptului că am tot citit-o când am descoperit-o în clasele primare.

2.Prima carte pe care am citit-o și recitit-o
Prima carte pe care am citit-o cred că a fost ”Coliba unchiului Tom” într-o vacanță de vară, la recomandarea unei prietene din cartier.
3.O carte pe care fiecare copil ar trebui să o citească
Hm… cred că ar trebui specificat și grupele de vârstă.

4.Locul meu preferat de citit
Camera mea când e luminată de soare ! ^_^

5.Accesorii obligatorii în timpul lecturii
Adevărul e că ar trebui să îmi cumpăr un semn de carte .

6.Numarul cărţilor de pe lista mea de lecturi viitoare
Trebuie să scot lista pe care mai mult am adăugat cărți decât am citit, dar cred că au mai rămas în jur de 11 .

7.Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o
”Sonata Kreutzer” a lui Tolstoi .

8.O carte care mi-a schimbat viața într-un fel

Cred că ar fi mai multe însă ”îl pomenesc” pe contele de Monte Cristo.

9.O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui
Hm.. greu de zis, aici depinde și de gusturi.

10.O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească
Tot de gusturi depinde și aici.

11.O carte care mă intimidează
” Ispitirea Sfantului Anton ” de Flaubert.

12. Trei dintre scriitorii mei preferați
Dostoievski, Tolstoi, Coelho. Ar mai fi și alții dar pe ei i-am citit cel mai mult.

Acum la final ar trebui să dau leapșa mai departe însă nu prea știu cui. Mi-ar place să o dau scriitorilor de versuri pe care îi urmăresc pentru că sigur ar fi interesante părerile lor însă pentru că nr 3 merită un răspuns pe măsură voi da leapșa mai departe Cameliei.

2 thoughts on “Leapșa despre cărți

  1. Ah! Primăvara aceasta m-a prins în zburdălnicia ei, așa încât abia acum am văzut creionările acestea! M-am bucurat să le surprind, să le citesc.
    Numărul 3 își cere drepturile, așa că o să încerc să pun de-o analiză serioasă cu copiii…întâi o să-i întreb pe ei, apoi revin cu mesajul!

Leave a Reply

